Avea Bim BimCell Şikayet Kutusu

 
sponsorlu bağlantılar

Bim‘de satılan BimCell GSM Operatörü için şikayet kutusu başlığı altında bimcell şikayetleri paylaşılmaktadır. Bimcell‘in ne olduğunu bir önceki başlığımızda dile getirmiştik. Bu defa da bu başlık altında BimCell ile ilgili yorumları paylaşabilmeniz için ilgili başlığı aktif etmiş bulunuyoruz. Siz de BimCell hakkındaki görüşlerinizi dile getirmek istiyorsanız burayı kullanabilirsiniz..

Değerli kullanıcı yorumları misafirlerimiz bu başlık altında Bimcell Şikayetleri ve Önerileri paylaşılmaktadır. Lütfen sağlıklı bir yorum ortamı için tarafsız yorumlar paylaşmaya özen gösteriniz..

Aşağıdaki yorum formunu kullanarak bimcell hakkında neler düşündüğünüzü bizimle paylaşabilirsiniz.. Ayrıca Bimcell Nedir diye soracak olursanız eğer Bimcell Nedir başlıklı yazımızı ziyaret edebilirsiniz..

Benzer Şikayetler:


Yazar:
 
Avea Bim BimCell Şikayet Kutusu

Etiketler

, , , ,

Benzer yazılar

 
 

7 yorum yapılmış

  1. ADNAN GENÇAY diyor ki:

    0544 260 30 70 numaralı hattımı bimcelle geçirdim.20 tl hediye geldi.sonra eşimin 05439361240 numaralı hattınıda geçiş yaptık bimcelle.fakat hediye gelmedi.sorduk herkese gelmez dediler.böyle saçma bir şey varmı.hediyemizin talebini rica ediyorum.aksi takdirde herkeside uyarmayı ihmal etmicem.

  2. salise diyor ki:

    bimcelde hediye diye bir şey yok hat aktif olması için içerisinde 1 lira var onunla birini arayıp o kişininde açması gerekir.onun dışında kendiniz kontör alıyorsunuz personel olarak bana böyle bişeyden bahsedilmedi ki yokta zaten sizede böyle bi hediye kontör gelmemiştir.

  3. Burak Erdem diyor ki:

    Evet İlk Açıldığı 15 Günlük Kısımda nolmalde 20tl hediye (1 aylık) veriyorlardı

    Ayrıca Bim Personelleri 20 tl üzerine 500 dk hediye alıyorlardı

  4. yakup gözübüyük diyor ki:

    4 gün önce geçtim bu hatta ama henüz açılmadı demekki müşterim memnuniyeti yok ilgilenme de yok boş verin açılırsa kullanırım açılmazsa vodefone taşıyıcam

  5. A.eker diyor ki:

    Bimcell hattımdan mesaj gelince kontör eksiliyor

  6. bayramdeliaslan diyor ki:

    Şikayetgiyim cünkü 30 tele yükledik 1 günde bitti aradım bilmiyorlar. Sisteme yandı mamış

  7. Cem Taşkın diyor ki:

    Zamanında Bimcell’e geçmiştim çünkü tarifeleri çok iyiydi. Fakat şimdi Bimcell bize geçiyor gibi gelmeye başladı çünkü benden habersiz normal tarifeden internetime uzaktan erişim; indirme başlatıyor. Bağlantı yöneticisinden bağlantıyı defalarca kesmeme rağmen 2 dakika sonra yeniden indirme başlatıyor. Ne indirdiğini de bilmiyorum. Tek bildiğim şey dünden beri tam 10 liramın çalındığı. Bu virüs değil. Neden değil çünkü bizim aileden 5 kişi bimcelli ve hepsi de benzeri durumdan şikayetçi. Ayrıca forumlarda da aynı konudan muzdarip birçok vatandaş mevcut. Eğer kasıtlı yapılıyorsa ki ben bir öğrenciyim, hakkım son kuruşuna kadar haram olsun.

 
 

Siz de bir yorum ekleyiniz..